2008...

Jaha då var detta året över...

Måste säga att det har varit ett himla lyckat år, trots endel motgångar...

Har fått ett underbart år med mina underbara vänner Richard, Klara, Fredrik, Micke, Anna o ja bara för att nämna några..
Har lärt mig vilka mina riktigt sanna vänner är, och att det inte alltid är dom man känt längst eller alltid förlitat sig på att dom skulle ställa upp...
När jag behövde dom som mest var det dom som fanns vid min sida och för det är jag förevigt tacksam!!!

Förlorade det jag trodde var min stora kärlek i livet, vilket visade sig bara vara en dröm...
Man ska inte behöva må så dåligt utav den man älskar som jag fick göra pga dig...
Men det fick mig bara att börja lyssna på mig själv och att sätta mig själv först och främst så jag har väl lite dig att tacka för det...

2008 var oxå året då jag förlorade min underbara och fantastiska mormor, efter en lång och orättvis kamp emot sjukdomens demoner...
Har aldrig sett någon kämpa så hårt som du och nu vet jag vart jag och mamma har fått våran envishet ifrån..
Du kommer alltid att finnas med mig i mitt hjärta och jag vet att du har det bättre nu...
Själar säger aldrig farväl, vi ses igen min ängel...

Det blev en sommar med jobb tillsammans med min underbara vän Richard och en sommar jag sent kommer att glömma, för visst hade vi kul mellan allt slit och alla intriger?! :)
Får oxå tacka Maggie, Malin, Gustav och Veronica för den härliga sommaren på den där restaurangen som jag numer har glömt namnet på...

Har fått träffa en massa nya människor som har lämnat diverse spår efter sig, både positiva och negativa..
Människor som jag hoppas på att få möta igen, även om det kanske dröjer 3 år *you know who you are*
och människor som jag klarar mig utan..

Vill lägga ännu ett tack till underbara Richard och Klara för våran fantastiska resa till Göteborg!
Tror att vi alla behövde den, och levde i nuet och såg varken fram eller tillbaks den helgen...
Tack för att ni vet hur man gör allt lite bättre, tack för att ni lyser lite starkare än alla andra!!!

Och oxå ett stort tack till min älskade familj!
Trots motgångarna detta året så har vi ändå vuxit och blivit starkare, hade inte klarat mig utan er!
Min lilla prinsessa Tuva, ser fram emot ännu ett underbart år med dig, du är och kommer alltid att vara en stjärna i mina ögon.
Min kära bror och syster!
hoppas på ett nytt år med en massa tid tillsammans med er (blir ju lätt att det inte hinns med).

Idag blir det att ta farväl av 2008 och allt som kommit med det..
Får fira tillsammans med mamma och Richard, 2 av dom som ligger mig varmast om hjärtat... *tack*

Och ikväll Lovely då blir det minsann party!!! 
There will be a first time for everything :P

Gott Nytt År till er allihopa!
Och hoppas på att det nya året bjuder på både lycka,välgång och kärlek!!!

Ciao...

//Bella*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0