22 december och...

ingen julstämning alls..
Så himla tråkigt..
tänk vad lite snö hade kunnat göra...

Blev middag med morfar o mamma igår iaf, himla mysigt!
Men morfar är ju så himla smidig så han råkade avslöja en av mina julklappar :P
haha men nu vet ja att jag får något jag vill ha iaf *yaaay*
Efter middagen var vi på leksakshuset och handlade till min brorsdotter, blev en docka.
Fatta hur svårt det är att hitta en dock som faktiskt är söt?!
Det var inte det lättaste, men blev nog nöjd i slutändan iaf, huvudsaken är ju vad min lilla prinsessa tycker.. :)

Idag handlade jag en sak till lillasyster, men vet inte alls om hon blir nöjd..
Annars får hon väl ge bort den eller lämna tillbaks den eller nåt...
Så himla svårt att hitta något till henne :O

Nu har man precis kommit hem från gymmet, himla skönt att träna idag me..
Nästan så jag saknar det när jag inte tränar på helgerna ;)
Så nu blir det gymmet imon me och sen har dom ju stängt ons-tors...
Får se om det blir något jobb imon med...
Håller faktiskt tummarna för att jag ska slippa :)

nähä...
dax att hoppa in i duschen o fixa något att äta...

*sweeeet*

//Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0