äntligen...

Nu har äntligen mitt mobila bredband kommit...
Så nu kan jag sitta här hemma vid datorn oxå :D
Har fixat och donat en massa med datorn ikväll så nu funkar den väl som den ska ungefär..

Har iaf fixat en dejt på fredag!!! :D
Ska träffa Jenny som jag inte har träffat på evigheter..
Så vi ska dricka lite alkohol o prata en massa skit, har ju ett bra tag att ta igen...
Sen blir det nog en runda till Nivå och resten får vi se sen helt enkelt...

Imorgon är jag mellanturen på jobbet, slutar 15.30 och då ska jag till gymmet.
O på fredag slutar jag tidigt!!!
Ska försöka hinna med lite julklappar med hade jag tänkt..

Nähä nu ska jag snart lägga mig och sova hade jag tänkt..

Sweet dreams...

*Tänker på dig*

'//Bella

Kommentarer
Postat av: Thessan

Yeah :) Skönt att du kan sitta hemma nu :P

2008-12-18 @ 06:14:55
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/
Postat av: sarah

Du har fått en utmärkelse i min blogg :)

2008-12-18 @ 18:55:34
URL: http://sarahsglitter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0