Bokat besök hos frisören..

Först och främst vill jag bara be om ursäkt för deppinlägget igår...
Men behövde bara skriva av mig..
Idag ska jag bara försöka tänka positivt...
Hmm jag tänker ge det ett försök iaf..

Fick en tid hos frisören idag, och vi får se hur det blir..
Dom kunde inte lova något iom att det är så mörkt som det är, men vi skulle ge det ett försök iaf! :)
Haha litar på dig nu Lisa...
Blev dock en lärling som skulle försöka sig på det, men det blir nog bra d med..
Hon får ju hjälp av Lisa och dom andra tjejerna...
Så jag håller alla tummar jag kan för att det ska bli lite ljusare iaf :)
Blir en uppdatering om det senare..

Blev en runda till systemet idag, handlade för en massa pengar till nyår, men så var det oxå en del som skulle hem till mamma..
Är så himla laddad nu!! :)

ikväll kommer Richard hem och då blir det förmodligen fika med han, Fredrik o Sanna :)
kommer att bli mys att träffa alla igen!!!

Keep smiling and the world will smile back at you..

//Bella

Kommentarer
Postat av: Thessan

Hoppas det blir bra=)

2008-12-29 @ 16:48:06
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0