dan före...

doppare dan....
Fortfarande ingen julstämning, och den lär väl inte komma heller :/
Blir väl kanske imon när man träffar prinsessan o sedan kusinerna och ser hur uppspelta dom är...
Jobbade till två idag, fuskade och tog bussen in till stan (brukar ju gå).
Kände mig lagom stressad..
Men nu är jag klar med alla julklappar iaf..
Blev till farmor&farfar, Pappa, Lillasyster och Storebror så nu hoppas jag F*N att dom blir glada med :)
Hämtade även ut min nyårsklänning, fixade hårfärgen o lite smink så idag har jag bränt alldeles för mycket pengar.. :/

Nu är det minsann dax att bege sig till gymmet och sen en runda förbi Lidl för att se om dom har cocosfett där, är ju f*n slut överallt :O

Efter gymmet blir det paketinslagning och sen fixa lite julgodis tror jag allt :)

Imon blir det tåget till Ronneby 09.38 (inte ens sovmorgon på julafton).
För julfrukost med pappa och resten av familjen där... :)

Önskar er alla en riktigt God Jul!!!!

*sweet kisses for you*

//Bella

Kommentarer
Postat av: eke

god jul på dig me mitt hjärta!!

2008-12-23 @ 18:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0