en redbull/vodka för mycket...

Först av allt vill jag bara tacka kusin Micke och http://ruweni.blogg.se/ för min nya bloggdesign!
Är verkligen supernöjd!!! Tack Tack Tack!!!

Igår var det fredag och jag hade verkligen tänk ta det lugnt..
Låg hemma framför datorn o segade lite...
Pratade med kusin på msn och efter mycket om och men så bestämde vi oss iaf för att gå ut och ta en cider..
Slutade med att vi hamnade hos kusins vän o arbetskamrat patrik med en kanna grogg, redbull/vodka..
O jag vet ju själv vilken lyckad grogg kombination detta är för mig... NOT...
Men ändå så kunde jag inte sluta dricka, så det blev en hel del grogg och en hel del prat med lite nytt folk...
Hamnade på Nivå strax efter två där man stötte på lite känningar...
Blev en mycket trevlig stund på Nivå innan det var dax att gå hem, och då mådde jag faktiskt riktigt bra! 
Annat än vad man kan säga om hur jag mådde imorse...
Inget kul alls att vakna upp, men får skylla mig själv och det får faktiskt vara värt det, hade ju en himla trevlig kväll!!!

Blev sent upp på stan..
Lr ja var väl uppe på apoteket 11.15 och det är sent för att vara jag...
Mötte upp mamma för att kolla på klockan jag hade hittat...

And guess what!!!?*!?!
Klockan var alldeles perfekt!!!
Och min underbara mamma köpte den till mig direkt i förtidig födelsedagspresent :) *älskar*
Då jag fyller år 16 januari när ingen har pengar så är jag inte bortskämd med födelsedagspresenter i tid utan brukar få vänta i typ 2 veckor innan vi firar mig...
Men idag så fick jag allt den tidigaste presenten någonsin och jag ÄLSKAR den!!!
Fick den mest för att jag skulle kunna ha den på nyår med, annars hade jag ju kunnat vänta...
Men nu har jag gått och blivit med klocka.... *me like*


uppochner o allt... men visst e den fiiin!!!

Ikväll blir det lugnt framför tvn tror jag allt, skulle till gymmet som jag trodde stängde 19 men nej dom stängde tydligen 17 så det får bli imon istället... :)
kanske blir att gå ut och gå eller springa en runda istället...

och idag åkte min underbara Chrille....
gah vad jag kommer att sakna dig, 3 år......

*o du e så sweeeet*

//Bella

Kommentarer
Postat av: Thessan

Yeah vad snyggt :D blir fan avis!!!!

2008-12-27 @ 18:13:59
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/
Postat av: Richard Strauss

Underbart fin klocka älskade! Redbull&Vodka var ingen vidare bra idé dock! Men! Ibland bara måste man =D

2008-12-30 @ 12:07:21
URL: http://straussi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0