Fredag...

Blev en lång dag på jobbet idag..
Jobbade 8-17, men det var himla lugnt och faktiskt skönt att jobba mer än typ 5 timmar :)
Blev gymmet efter jobbet oxå, tänkte först strunta i det men ångrade mig i sista sekunden..
Efteråt var det himla skönt, som vanligt.
Ikväll blir det nog himla lugnt tror jag, men man vet ju aldrig vad som händer..
Blir nog lite vin och utgång imorgon iaf..

Hmm ja och gårdagen blev ju inte alls som planerat, men det är ju sånt som händer..
Får se om det blir av någon annan dag istället..

Måste ta tag i mitt julklappshandlande imorgon, börjar få lite smått panik nu.. :/

Gah o så var det d där med nyår oxå..
Har ingen aning om vad jag ska hitta på, vet inte om jag är så sugen på något särskillt heller..
Hade planer på att åka finlandsfärjan, men tror inte att min ekonomi tillåter det efter julen och allt.. ;) 
Men det löser sig nog..

Nähä hoppas ni får en trevlig fredag kväll!


Gammal bild..

//Bella

Kommentarer
Postat av: Thessan

Fin bild Bella!

2008-12-13 @ 10:41:47
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0