Ger upp...

Hmm ja det är ju ganska skrattretande egentligen...
Men har ju bara mig själv att skylla...
Blir så himla trött bara..
Önskar att jag bara kunde stänga av och inte känna något alls...
Visste ju att det skulle bli såhär..
Men jag lägger absolut ingen skuld på dig, det ska du veta!
Tycker otroligt bra om dig...
Men känner bara att det finns så mycket mer, det hade kunnat bli så himla bra..
Och innerligt så hoppas jag faktiskt att du en dag inser det..
Men vad kan jag göra, det är bara att inse att det är såhär det kommer att bli..
Önskar inte heller att saker vore ogjorda, även om jag kanske egentligen hade mått bättre av det..
Men då hade jag inte heller haft dessa stunder att se tillbaks på..
Önskar dig all lycka med dina beslut, och hoppas att även du en dag kommer att se tillbaks..



<3

//Bella

Kommentarer
Postat av: eke

men de resulterade ju i en strålande trevlig olearyskväll iaf=)

2008-12-08 @ 23:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0