Give a little bit...

Hmm förstår dock inte..
Men efter igår så vet jag iaf vart jag står...
Och hur j*vla dum jag har varit som inte insett tidigare..
Tycker synd om dig...

Men men..
Blev en kväll med vin och trevligt sällskap igår...
Fanns väl vissa saker jag hade velat undvika men det är bara att gilla läget...

Blev utgång till Nivå, började lugnt men sen kom det en himla massa folk..
Gick dock hem ganska tidigt, var inte alls på G...

Middag  med mamma o morfar idag o sen leksakshuset! :) *yaay*

*Friends care about eachother*

//Bella

Kommentarer
Postat av: Thessan

Hoppas att du får en trevlig dag :)

2008-12-21 @ 11:27:47
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0