inbjuden?...

Har precis bjudit in mig själv till Lovely Richards Schlager party ikväll...
Läs mer på www.straussi.blogg.se ;)
haha..
Nja vart ju inte så sugen på utgång ikväll egentligen, men så ska ju Lillasyster ut o festa ikväll och det är ju inte allt för ofta man träffar henne...
O så känner jag att en drink eller två hade inte suttit helt fel, kommer väl att däcka tidigt om inte annat pga sömnbrist men what the hell...
Det är det värt ;)
Blir nog iaf party imon, med bla Klara förhoppningsvis *saknar*

Well...
Dagens händelser...
Hmm ja morgonen började ju himla bra iaf, förutom att det var alldeles för kallt...
Men värmdes av en hel del härliga tankar... ;)
Var på jobbet halv tio, då jag får reda på att det bara skulle bli 9 barn...
Haha sjukt nice fredag :D
Skulle slutat 16.30 men fick gå hem tidigare...
Beslöt mig för att gå till sjukhuset och ta bussen istället för att stå på Hästö och vänta på bussen i 20minuter..
Himla skön promenad faktiskt..
Mötte mamma inne i stan och följde med henne för att handla, var ju tvungen att visa klockan som jag vill ha *jag vill, jag vill, jag vill*

Nu återstår ju bara beslutsångest över kläder och annat inför kvällen..
Men antar att det löser sig som vanligt ;)

Flyger en massa tankar i mitt huvud just nu...
Om jag ändå hade kunnat få ett svar på mina funderingar...
Vet att det är svårt, lr ja..
Nästintill omöjligt just nu kanske...
Men jag kan vänta, jag väntar och håller tummarna.. ;)

Gah lr ja..
Annars så kanske det bara är att lägga ner allt..
Får se hur det blir med det...
Just nu vill jag helst inte tänka så mycket på just det..

Hoppas att ni alla får en trevlig helg!!!

*sweeeeet*

//Bella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0