Lördagkväll...

Blev inga julklappar idag heller :/
Har ju faktiskt ingen aning om vad jag ska köpa heller..
Så om det skulle vara så att lillasyster eller storebror råkar trilla in här och läsa, lämna gärna lite förslag tack!

Ikväll blir det att dricka lite vin hemma hos mig med Klara och Lovely, ska bli himla mys.
Blir nog en relativt lugn kväll skulle jag tro, men man vet ju aldrig..
Dags att hoppa in i duschen nu skulle jag tro, sen ladda med lite musik och tända ljus för att komma i rätt stämning :P
Ska ut och leta efter min prins ikväll, måste ju börja någon stans ;)

Har kommit på något himla bra idag med....
Jag är så j*vla bra!!!
och nu...
It´s to late to apologize....

Denna gången är det jag som går ifrån som vinnaren och det kommer du också att inse en dag..

Hoppas att ni alla får en trevlig lördagkväll!!!

//Bella

Kommentarer
Postat av: Thessan

Jaaa ladda ner julmusik kanske man borde göra! Fan känner inte någon stämmning alls!

2008-12-13 @ 22:18:52
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/
Postat av: Richard Strauss

Gud va Bella kan =) Så himla mys ska jag säga! Det gör vi om så snart vi kan =)

2008-12-14 @ 03:50:38
URL: http://straussi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0