Måndag...

well..
Ny vecka..
Slutade tidigt idag och tackade nej till mer jobb..
Kände att jag behövde ta igen lite sömn..
Gick från jobbet vid 12 direkt till gymmet..
Det var riktigt skönt faktiskt!
Så nu har man duschat o allt det där, trött som bara den, men kan ändå inte varva ner för att vila..
Får väl lägga mig tidigt ikväll annars, är ju frukost på jobbet imorgon som gäller.. *gäsp*
Har börjat med våran julkalender för barnen på jobbet idag..
Hur mysigt som hellst med dom små paketen, och dom nyfikna små barnen..
Nu börjar det kännas som att det snart är jul, trots att snön som vanligt lyser med sin frånvaro..
På måndag kommer vi i personalen förmodligen att börja med våran egna kalender *yaaay*
Ska bli spännande att se vad den kommer att ge ;)

Finns en hel del annat jag hade velat skriva här, fär att ventilera lite..
Men tror det är lika bra att jag låter det bli mina egna tankar och funderingar ett tag framöver..

Men visst är det så att man skapar sin egen lycka?!
Vilket då oxå måste betyda att man skapar sin egen olycka..?
Man väljer ju själv att hamna i vissa situationer och sedan hur man hanterar dom utöver det..
Och om det nu är så att man tror att man gör rätt för att själv må bra, men innerst inne vet att det inte alls kommer att sluta så..
Gör man då ett medvetet val av att må dåligt?
Eller är det rätt att ta ett sådant beslut för att få vara lycklig för stunden?..
Det känns som att hur man än vänder och vrider på saker och ting så slutar det ändå på samma sätt..
Önskar bara att allt hade varit så mycket enklare..

Får se vad som händer annars idag, har försökt på tag på Lovely *ropar efter*
Men har inte lyckats, ska ta mig upp på stan och inhandla lite saker iaf, får väl se vad som händer efter det..
Hur som helst så hade jag behövt någon som får mig på andra tankar just nu..
 
have a nice day..

//Bella


Kommentarer
Postat av: Richard Strauss

kramar om

Vi tar dagarna som dom kommer och så gör vi det som känns rätt, vad som kommer imorgon tar vi då, tillsammans!

2008-12-01 @ 21:37:49
URL: http://straussi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0