Mellandagsrea...

Blev upp tidigt imorse för att vara i tid uppe på stan..
Det var inte alls kul att stiga upp då vissa har hållt på att ringa hela natten och skicka en massa sms och så och frågat vart man är någon stans...
Svårt att förstå att jag inte var ute utan låg hemma och sov...
Sista samtalet kom vid 04.36 lagom irriterande...
Stängde av ljudet och la telefonen under en massa kuddar men vaknade ändå av att den vibrerade...
Men men...

Blev iaf en massa shopping idag!
En kofta på Breeze 150:- (300:-)
En tröja på Carlings 199:- (499:-)
En "jacka" på Gina Tricot 149:- (299:-)
Trosor på Gina Tricot 24.50:- (49:-)
Mascara på Kicks 59:- (typ 149:-)
Läppglans på Kicks 39:- (typ 119:-)

Letade också efter ett par skor till min nyårsklänning, men hittade inga..
Får åka ut till skopunkten, annars har jag ett par hemma som skulle kunna funka..

O på nyår blir det förmodligen middag me Lovely och mamma innan det ska sättas igång o festa :D

Hittade en jätte fin klocka idag oxå som jag ska titta närmare på imorgon om det nu är mindre folk då, fyller ju faktiskt år snart :D

Önskar er en trevlig helg...

//Bella

Kommentarer
Postat av: Thessan

Vilka klipp du gjort Bella :)

2008-12-26 @ 18:52:40
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/
Postat av: Richard Strauss

Gusch! Dig skulle man haft med på Färjan! Där hade vi kunnat göra klipp =D

2008-12-30 @ 12:07:53
URL: http://straussi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0