Ny vecka, nya andetag...

Då var ännu en helg förbi...
Blev en helt okej helg ändå, trots att det kanske inte började så bra i fredags..
Men man får inte roligare än vad man gör sig, och lördagen var himla trevlig..
Var dock inget kul alls ute, två tjejer som sjöng ABBA låtar på Statt och en massa pengar i inträde.. :/
Men kvällen slutade bättre iaf... ;)

Har mest legat i sängen idag, trött som bara den...
Kollat på One Tree Hill och Gossip Girl i vanlig ordning..
Avancerade tillochmed och lagade mat...
Supergod pastasallad blev det allt, övervägde en pizza men ångrade mig i sista stunden och lagade mat själv *yaay*
Nu har jag precis blivit bjuden på glögg och pepparkakor av mamma..

Blir väl att lägga sig någorlunda tidigt ikväll, dax för jobb imon..
ska försöka ta tag i julklapps handlandet nästa vecka me, får väl se hur det går..
har iaf en som jag vet att jag ska köpa..

Tack till Richard och Klara som är dom bästa vännerna man kan ha!
Vad hade jag gjort utan er?! *älskar*

*You make me feel so beautiful*

//Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0