Onsdag..

Idag var det ännu en kort dag på jobbet, gick till gymmet när jag slutade men det blev en kort runda.
Känner mig inte riktigt bra, en massa sjuka barn på jobbet med så det var nog bäst att ta det lugnt..
Blev att hjälpa mamma på stan med inhandlande av en massa vin och dyl och lite småplock för kvällen..
Dom har julfest med jobbet ikväll och skulle ladda upp lite hos min kära mor..
Så jag har allt hjälpt henne med både välkomstdrinkar och tilltugg..
Hade blivit himla stressigt om hon skulle ha gjort det själv och det gick ju himla bra :)



Annars har kvällen varit himla lugn, har som sagt inte kännt mig riktigt bra..
Funderar på att gå upp på PM en runda och säga hej till F...
Får se vad som händer...

Imorgon ska vi "tacka av" folk på jobbet så då blir det minsann tårta och kalas :D
Ska bli himla mys...

Morgondagen kan bli intressant....
Får se hur den slutar, men det ska bli himla mys iaf..
Trots allt...

Nja det var nog allt för ikväll..

*Tänker på dig*

//Bella

Kommentarer
Postat av: Richard Strauss

Ser ju riiiktigt smaskens ut!! =D

2008-12-10 @ 23:07:43
URL: http://straussi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0