Så var det över...

Säger bara YAAAAY!!!
Fick ju snö på julafton trots allt!!!
Stämningen sköt i höjden när vi såg att det snöade...

Dagen började med tåg till Ronneby 09.38 *gäsp*
Där möttes jag upp av bror, Tuva och Lina för att åka tilll pappa.
Hos pappa väntade även farmor&farfar, Linn&Richard och Pappa&Rosa...
Blev en himla mysig julfrukost med tomtegröt, skinksmörgås, janssons och julmust...
Sen blev det fika och efter det paket öppning, stackars Tuva hade ju då väntat en hel evighet :P
Vill tacka allihopa för en himla mysig morgon och en massa fina paket!
Sen var det vidare till nästa ställe och Pappa körde mig till Bräkne-Hoby...

Där var det dax för julsoppa med tillbehör (halländsk tradition från Peter).
Barnen trots att dom är ganska stora nu var överallt och ingenstans och det är då det märks att det är jul! :)
Efter detta blev det lite fika :O
Sedan följde Kalle Anka och sedan ännu mera mat, det klassiska julbordet...
Efter det var alla himla otåligt i väntan på Tomten.... O sen kom han!!! :P
Haha Hampus blev helt galen o sprang fram och tillbaks och satt och hoppade upp och ner i soffan...
Efter en himla lång julklappsutdelning (massa paket jue) var det dax att öppna dom..
O jag kan säga att det glädjen och spänningen var ju inte långvarig, förstår inte hur snabbt ett barn kan öppna sina paket egentligen, här gick det iaf på rekordfart!!!
MEn det var det värt blev ju en massa tvspel och så Guitar Hero World Tour, må tro att dom blev glada då :)
Så sen satt dom/vi och spelade det resten av kvällen..
Haha jag och mamma satt tilloch med och sjöng, kan ju inte säga att vi gjorde det särskilt bra, men kul var det :)

Är himla nöjd med mina julklappar med!!
Fick bla min efterlängtade Marilyn Monroe tavla, parfym, Björn Borg väska och en massa annat!
Yaaaaay för mig..

Idag blir det bara att ta det lugnt, ingen fest för min del, väntar nog till nyår...
Ska försöka sätta upp min tavla och pyssla och städa lite hemma tror jag allt...

Här kommer lite bilder:
Blir dock mest på världens sötaste katt då jag inte vill lägga upp en massa bilder på alla andra här..


Katten med flest fotoposer... :P

Haha tuffaste tomten lr?! :P

Letar julklappar...

Mysigaste katten....

O så snön....

Tack allihopa för en underbar jul!!!!

Och God Jul mormor, hoppas att du har det bra där du är..
Du fanns med oss hela dagen, som alltid!
Det blev en hel del prat om goda minnen....
Saknar dig, men vet att du har det bättre där du är nu... <3

//Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0