snart är längtan över...

För imorgon kommer min älskade Richard hem igen!!!!
Yaaaaay!!!
Gud vad jag har saknat honom, ska bli så skönt att veta att han finns här hemma, bara det gör mig lycklig lixom...
Blir väl lite fika på stan eller så kan jag tänka mig...
Ehm ja så måste jag ju hitta ett par skor till nyår, har ju hittat ett par som jag vill ha..
Men så finns dom inte där dom ska finnas och så kan jag tänka mig att jag kommer få lagom ont i fötterna av dom ändå, då klackarna är mega höga :O
men vi får väl se vad jag hittar, tänkte titta förbi skopunkten me och se om dom har något där...

O sen är det tisdag...
O sen är det onsdag och Nyårsfest!!!

Blir 3rätters middag hemma hos min älskade mamma tillsammans med lovely Richard!!!
Kommer att bli sååååå mys...
och sen bär det av på partey!!!
Hoppas och tror på en underbar kväll!!!
Ska iaf bli kul att få träffa Dig...

Får hoppas att kära F är frisk o kry med så man kan träffa han, var ju jätte länge sedan nu...
O så kommer ju Klara hem imon med, henne måste jag ju träffa o kramas lite me ;)

Well börjar väl att vänja mig lite vid håret nu, men tycker fortfarande att de är jätte fult...
Men vad gör man lixom...

Idag blir det bara att ta d lugnt... igen...
Ska äta lite hos kära mor... (varför laga mat själv lixom).

puss puss

//Bella

Kommentarer
Postat av: Richard Strauss

Yaaaay! Nyår med Bella! Mer kan man inte be om =)

2008-12-30 @ 12:06:36
URL: http://straussi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0