Söndag igen...

Blev en himla trevlig kväll igår, även om allt kanske inte gick riktigt som det skulle...
Blev PM och Piraten efter lite festandes hemma hos mig, med lite lek tillsammans med rosa handfängslen :D
Gick dock hem strax efter två då Piraten inte riktigt är något för mig, och även denna kvällen slutade lite oväntat..
Men Bella var himla nöjd iallafall ;)





Idag har jag varit på Madagaskar 2 på bio med minsta kusinen, mamma och moster skulle ut och handla julklappar så dom ville inte ha oss i närheten.
Filmen var faktiskt helt okej, har hört ganska mycket negativt...
Men var så j*vla trött så jag kom på mig själv med att hålla på o somna flera gången..
O den lilla killen bredvid min kusin tyckte att filmen var lite läskig :O så han slutade i sin mammas knä... *sötnos*
Blev sedan en hamburgare på PM me Lovely Richard, som förövrigt åker till sthlm imon... :/
Hur ska jag klara mig utan honom?
Och sen åker ju Klara oxå, fy vad ensamt det kommer att bli :(

Har funderat lite på nyår, att ha nyårsfest hemma i min mammas lägenhet om hon nu inte ska vara hemma..
Får väl se först om det är någon som är intresserad av att komma :P

Nähä nu blir det som vanligt One Tree Hill och Gossip Girl :D

*You know you´re great*

//Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0