tack för en underbar fredag!

Fy skrev ett jätte långt inlägg här igår, men så börjar min dator dryga sig så allt försvann *blääää*

Hade iaf en super trevlig kväll hemma hos Jenny igår med drinkar och en massa prat!!!
Var verkligen länge sedan vi umgicks och jag har saknat det!
Blev bussen in till stan vid halv elva, orka sista bussen med alla dryga fyllon :P
Blev en runda till PM o hälsa lite o dricka cider..
Träffade både Fredrik, Sara, Micke, Klara, Marcus och Fanta där uppe.. himla mys...
Alla blev nog lika förvånade över att jag för en gångs skull var i gasen o öite små full ;)
Haha men kul hade jag..
Sen blev det vidare till Nivå där vi träffade en massa kul folk, satt med Martin o hans vänner ett tag o snackade lite skit och sen hamnade vi hos F som bjöd på en massa drinkar...
Förstår inte vad det är med dig och helrör :P
Blev hemgång strax efter 2 efter ett besök på SubWay (kan ju inte låta bli deras underbara spicy italian).

Idag blev det en runda på stan för att leta julklappar :O och nyårsklänning!
Hittade en jätte fin klänning så nu ser jag verkligen fram emot nyårsfirandet!!!!
Julklapparna gick det sämre med, ska ut till leksakshuset imorgon och leta efter något till min lilla prinsessa!! :)
Imorgon blir det oxå lutfisk (älska eller hata det) men mamma och morfar..
det ska bli myyyyyys..

Nähä nu ska jag äta!
Pasta med fläskfile och kantareller i Whiskeypepparsås *mmmmmm*

Ikväll blir det en fika me min underbara Klara innan hon åker till Spanien :D *kommer att sakna*

*varför är det så svårt att sluta tänka på dig?*

//Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0