Tisdag..

Jepp jag överlevde den 29e december utan större problem...

Gårdagen var dagen då Lovely kom hem, så det blev fika me han på PM, och med F så klart..
Men vågar fortfarande tyvärr inte vara för nära dig om du nu har några baciller kvar :P
Himla mys att få träffa Richard igen :)
O så började det att snöa oxå, stooora fluffiga flingor...
bara för att du kommit hem, jag lovar ;)

Idag så blev det en runda till skoshoppen med mamma där jag faktiskt hittade ett par skor!
såååååååå fina!!!
Hoppas bara att jag kan gå i dom utan att få jätte ont i fötterna, finns risk för det nämligen... :O

Dålig bild men den får helt enkelt duga...

Blev lunch på Royal Thai, såååå underbart gott det är där...
Jag avancerade tillochmed och åt med pinnar, de ni :P

Så snart blir det upp på stan en runda me Richard för lite shopping för hans del.. .
Sen kan jag tänka mig att det blir lite kaffe efter d..
Hoppas att man hinner med att träffa Klara en runda ikväll med :)
yaaay...

Imorgon kommer att bli toppen!!!

//Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0