utmaning...

Skriv om tre personer du älskar och beskriv varje person med ett ord.



Mamma - Kärlek
Jag kommer aldrig att uppleva mer äkta kärlek än den jag får från dig.
Du finns alltid vid min sida och du är min bästa vän!
Tack för att du finns och för att du aldrig dömer mig utan älskar mig för den jag är!
Jag älskar dig...
Du är min ängel...

Tuva - Prinsessan
Min älskade brorsdotter som jag saknar något fruktansvärt!
Blir allt mer sällan vi träffas och det gör mig riktigt ledsen..
Du är min lilla stjärna och jag skulle kunna göra precis allt för dig!
Fasters älskling...

Richard - Vänskap
Du har funnits vid min sida mer än många andra, du har trots att vi inte har känt varandra så länge, öppnat dina armar och tagit emot mig när jag verkligen har behövt dig..
Du dömer inte och du är alltid ärlig!
Det finns få människor som är så starka som du, även att man ibland känner sig nere och ensam.
Är så glad att jag har dig, vad hade jag gjort annars!?


Skriv om 3 personer som du saknar och beskriv saknaden eller personen med ett ord.

Mormor - Förlorad
Minnet av dig kommer aldrig någonsin att blekna bort!
Du kommer alltid att finnas i mitt hjärta.
Önskar så att du hade vunnit din kamp, men sjukdomen segrade.
Om jag ändå hade kunnat lindra din smärta.
Själar säger aldrig farväl...

 Mina syskon - Saknad
Saknar er verkligen så otroligt mycket och önskar att det fanns mer tid till att träffas.
Ibland känns det som att vi inte alls känner varandra..
Vill inte att det ska vara såhär och hoppas att ni vet att jag älskar er av hela mitt hjärta!!!

Emma - Lycka
Vänskap som aldrig kommer att dö ut.
Du kommer alltid att ha en plats i mitt hjärta oavsett vad som kommer att hända!
Även om vi träffas sällan och inte alltid hörs av så vet jag att du finns där för mig när än jag skulle behöva det.
Det är något speciellt mellan oss, något som alltid kommer att finnas kvar.
Du är min prinsessa...




Skriv om 3 saker som du vill ska hända i ditt liv och beskriv varje sak med ett ord.

Hitta kärleken 
saknar...

Trygghet
om ändå...

Brasilien resan
äntligen...

Utmaning till :
Therese
Richard
Catrin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0