Äntligen Fredag

Hmm ja om nu ändå kunde känna en lättnad av att det var fredag..
Är ju ändå jobb hela helgen som gäller..
Varit mycket på jobbet hela veckan och jag är helt slut, man märker villken stor omställning det är mellan förskola och restaurang, är ju slut i hela kroppen.
Och att jobba 6 dagar i veckan är väl inget jag tycker är jätte kul..
Blir väl kanske en helt ledig helg v 30 *yaay*, och då kanske en tripp till Sthlm.. *vill,vill,vill*

Igår  var jag på Saltö med Fredrik och Klara.. *myyyys*
Klara hade med sig Fanta som bara är världens sötaste :D



                                 

Haha söt som socker...

Jaha då börjar man jobba kl 15 idag då..
skönt att det är dåligt väder ;)

du..
*vill vara hos dig*

//Bella

Kommentarer
Postat av: Thessan

Ja fy vad söt vovve :P Får jag gissa vad du ska göra i sthlm?? :P MOHAHA

2008-07-11 @ 20:12:32
URL: http://tessibonkan.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0