begravning

Farväl
Idag var det dags för begravningen..
Tog det bättre än jag trodde jag skulle göra, till det att dom skulle bära ut kistan.
Då brast det.
Det var väl då jag insåg att allt verkligen har hänt.
Och att se alla andra så ledsna, morfar som knappt fick fram ett ord..
Men det kändes skönt att få säga farväl.
Alla blommorna var så himla fina!



kvällen blir bara lugn, försöka smälta allt som hänt under dagen.
Och imorgon blir det jobb hela dagen: Dagis 9.30-17 Toscana 17.30-23 *suck*
men får väl tänka på pengarna jag kan lägga undan istället ;)

Blev så himla glad för ditt meddelande imorse, det räddade nog min dag tror jag!
Du är min solstråle mina regniga dagar :D
*pussa*

*Vila i frid Mormor, du kommer alltid att finnas med mig i mitt hjärta*

//Bella


Kommentarer
Postat av: Thessan

Usch jag får tårar i ögonen när jag läser :( Min farmors begravning va d värsta jag varit med om.....Jisses vilket pass du har att jobba imon!!!! :P

2008-07-03 @ 20:00:47
URL: http://tessibonkan.bilddagboken.se
Postat av: Sally

Tänker på dig Gumms!!

2008-07-03 @ 23:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0