En liten känsla av kärlek...

Har haft en alldeles underbar helg i Stockholm hos finast!
Allt började med att det var fest här i Torsdags o att Bella somnade vid ca kl 02.00, spelades himla hög musik så Bella kunde ju inte sova hur gärna hon än ville :O
Upp och hoppa pigg (lr inte) men iaf glad 04.30 för att fixa iordning o packa det allra sista :)
Flygbussen gick senare än jag trodde så det bar av vid 06.00.. satt på flyget vid sjutiden och 45 minuter senare var man alldeles vilsen i den stora staden ;)
Finast mötte upp mig utanför centralstationen så bar det av hem till honom för att lämna av väskan och sen upp på stan för lite shopping..
Bestämmde oss för att gå på bio, blev Hangcock (lr hur det nu stavas) den gick ju faktiskt på den största salongen med dom skönaste stolarna :D
Begav oss hem till finast för att äta lite och mysa en massa innan bion....
Filmen var okej men sällskapet var alldeles underbart!
Sen bar det av hemåt för att sova, var lika trötta båda två :)

Lördagen bestod av shopping på stan och en underbar dag på Skansen trots värmen (typ årets varmaste dag) en dag jag aldrig kommer att glömma...
-Bilder kommer-
Sen hyrde vi film och köpte popcorn och myste en massa..

Sen kom dagen som jag försökt undvika att tänka på...
Dagen jag var tvungen att åka hem..
Hann trotsallt med att shoppa lite idag me :)
Ännu en underbar dag med finast...
Tiden gick alldeles för snabbt.. :O

Du har fått mig att må så himla bra denna helgen..
Jag har känt sånt som jag inte har känt på riktigt länge..
Det är så tomt utan dig, saknar dig redan..
Tänker på dig hela tiden..

Om ändå..
Kärlek
till dig

Imorgon blir det Åhus med mamma, moster och kusinerna *mys*
Sen tillbaks till jobbet.. och underbara Lovely

//Bella

Kommentarer
Postat av: Thessan

Åååh vad underbart :D Jag vill veta allt allt allt :P Msn lr mobil du vet ;) Haha

2008-07-28 @ 19:28:16
URL: http://tessibonkan.bilddagboken.se
Postat av: Thessan

Hehe jaaa d hoppas jag för d e viktiga grejer ju ;P

2008-07-29 @ 18:04:24
URL: http://tessibonkan.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0