Helgen

I lördags ver det fest hemma hos Klara!
En toppen kväll måste jag säga :)
Härligt folk och skön stämning..
Utgång blev det på nivå och statt..



I veckan är det jobb på toscana som gäller, är dock ledig imon men jobbar från fem alla andra dagar *suck*
Idag ska jag nog leka lite med Fredrik innan jag börjar jobba.
Skulle tvättat egentligen, men hur kul e d?!
Får försöka ta det imon istället ;)

Finns en person som jag är oerhört besviken på..
Trodde att det betydde mer än så för dig, jag hade fel.
Hoppas att du får ett bra liv, för nu har jag definitivt lagt det som fanns bakom mig..

Funderar lite på vart jag ska ta vägen när jag ska ta min semester ;)
Haha blir väl en vecka i september lr så..
Någon som har något tips? ;)


om ändå...
*tänker på dig finast*

//Bella

Kommentarer
Postat av: Thessan

Jo då d måste jag säga att vi hade :) Över förväntan för min del :)



Haha förresten inte ofta man ser dig i klänning/tunika :P

2008-07-07 @ 18:12:48
URL: http://tessibonkan.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0