Kroppkakor..

Idag börjar jag inte förräns kl 17, skönt när man jobbade 10.30-23 igår :O
Var helt slut i hela kroppen när jag vaknade imorse..
Men det får man ju faktiskt stå ut med om man får vara ledig hela helgen :)
Jag och mamma var i hoglands park och åt kroppkakor idag, himla gott..
Fast inte lika goda som mormors...

Saknar dig, det gör ont inombords när jag tänker på att jag aldrig kommer att få se dig igen..

Finns väl inte så mycket mer att skriva, det händer ju inte så mycket mer än att jag jobbar..
Men jag har allt lyckats shoppa lite ;)
I söndags började rean på jansens så där köpte jag ett par jeans och en jätte fin scaves, som passar perfekt till den fina koftan jag köpte på Gina härom dagen..
Och idag köpte jag ett par jätte fina shorts för 49:-Gina :D
Tror jag har lite svårt för att låta bli att handla..
Men jag upptäkte att jag hade ca 600:- i sparade drickspengar så jag unnar mig att spendera lite innan Stockholms resan oxå :)

Nu är det minsann inte långt kvar... :)

snaaaaart....
är det du och jag

Kommentarer
Postat av: Thessan

Hehe jasså hur ska vi lyckas ändra på d?? :)



Man måste få unna sig ngt ibland :P Och dricksen e ju såna pengar som e utöver ju :) Som man egentligen inte räknat med :)

2008-07-22 @ 14:16:03
URL: http://tessibonkan.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0