Ledig igen

Idag blev man ledig igen :D
Var tvungen att jobba heldag igår då det var en som inte kunde dyka upp på jobbet så jag jobbade 10.30-22.30
Var helt slut igår men lyckades ändå gå ut en runda me Lovely Richard :D
Fick ju trots allt ledigt idag :)
Så det blev cider o Absinthe på PM och sen cider på NIVÅ, himlans trevligt!
Fick ju sällskap av Nettan och Micke med..




                                  


Och sen att du... mezzade mitt i natten.. hmm..
Vet inte riktigt vad jag ska säga..
Tycker inte att det är så genomtänkt kanske..

Annars har det väl inte hänt så mycket..
Hade en hottie på jobbet igår, lite ögongodis ;)
Men ingen är lika vacker som du!

Och tack till det trevliga paret från Göteborg!
Det är sånna som ni som gör det värt att gå till jobbet! :D

snaaaaart..
Får jag vara med dig

//Bella

Kommentarer
Postat av: Thessan

Haha d va jävla ingen dålig jobbadag du :S

2008-07-18 @ 12:13:43
URL: http://tessibonkan.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0