Morgondagen

Imorgon är det begravning...
Kommer att kännas jätte konstigt, jag måste då inse att du är borta..
Att du inte kommer tillbaks..
Hoppas att allt går bra.. 
*Du finns i mitt hjärta*



Dagen har annars varit lugn, blev en tidig morgon, men jag överlevde ;)
Fick gå hem strax efter tolv, så skönt..
Var en snabb runda på stan, funderar på att locka håret tills imon, men jag får se om jag orkar..
Lovade att ställa upp och jobba på Toscana ikväll me..
Förhoppningsvis blir man inte kvar hela kvällen.. 
Kommer ju att vara grymt övertrött :O
ha ha men det kan ju bli rätt kul..

usch jobbat mellan 6.17-13 och 17-22
kan ju säga att jag är helt färdig nu, man kan ju inte riktig varva ner emellan heller :O
nervös inför imon, men det ska nog gå bra..

//Bella

Måste få träffa dig snart... *

Kommentarer
Postat av: Thessan

Usch ja :( jag hoppas d går bra imon! Har tänkt på d hela veckan!

Jo fan vi vilde skit snygga tapeter alltså :P Kommer bli nice :) Du får komma å kika när d e klart :P

2008-07-02 @ 18:57:28
URL: http://tessibonkan.bilddagboken.se
Postat av: Thessan

Haha jaaa d va riktigt gott å avsvallkande!!! Glassen där e verkligen kall :P Smällte jävligt snabbt bara i värmen =/

2008-07-03 @ 07:43:05
URL: http://tessibonkan.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0