Östersjöfestivalen

Blev ju som sagt ledig igår :)
Jag och mamma tog tåget till Karlshamn för att möta upp moster och kusinerna..
Fastnade i karnevaltåget och fick gå vid sidan av dom hela vägen för att komma till torget, folk ville inte släppa förbi oss någon stans.. Lagom pinsamt. :O
Blev en snabbis på öltältet för att sedan gå ner till tivolit så att barnen kunde leka av sig ;)
Sen begav vi oss till Ölhallen för att kolla på Peters spelning (mosters man)..
Plysch pojkarna
Massa bra musik, mestadels progg..
Gamla låtar me Winnerbäck, Kim Larsen och Afzelius
Det var jätte mysigt att sitta där hela gänget me en cider o njuta av musiken :)
Träffade Jennifer oxå och fick ett härligt erbjudande, ska höra av mig till henne i helgen så får vi se vad som händer! :)



Idag var ja en runda på stan o köpte en jätte fin kofta på Gina Tricot, mamma och jag var och åt lunch på nya skafferiet..
Himla gott :)
Nu är det snart dax att gå till jobbet igen, blir 15-23 idag..
Sen blir det nog bara hem o sova tror jag..
Får väl se om Lovely Richard lyckas lura iväg mig på nåt annat ;)

du...
*önskar att du vore här*

//Bella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0