Söndag igen

Jaha då var denna veckan snart slut.. *skönt*
Blir bara jobb mån-tors nästa vecka och sen åker man ju till Stockholm :)
Det ska bli så skönt! :)
Har inte hänt så mycket mer än att jag har jobbat sen sist, var ute på PM en runda me Lovely Richard igår, gick hem till han efter jobbet en runda och drack drinkar o pratade lite, himla mysigt faktiskt! :)
Tackade ja till att jobba heldag imorgon för att få upp lite mer timmar som jag förlorar när jag är i Stockholm..
Sen jobbar jag från kl 17-23 tis-ons och 10.30-17 torsdag, så jag kan hem och packa och lägga mig i vettig tid, bussen här ifrån till flyget går ju så himla tidigt :O

du...
*längtar så efter dig*

//Bella

Kommentarer
Postat av: Thessan

Åååh hoppas du får skoj :D

2008-07-20 @ 18:45:43
URL: http://tessibonkan.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0