Tillbaks till verkligheten

Jaha då har man jobbat idag me då..
Riktigt tungt att gå tillbaks till jobbet igår efter en hel helg ledigt..
Men det är bara en månad kvar nu sen är man tillbaks på det  andra jobbet inga fler kvällar eller helger..
Passar mig alldeles utmärkt!
Men har iallafall varit ledig ikväll :)
Spenderat kvällen med Klara, Lillys och Lillys bror på Olearys, himla mys faktiskt..
Har saknat det en massa!
Är otroligt nog ledig imorgon kväll oxå :)
Ska försöka tvinga med mamma ner på invigningen av Sailet och kolla på Kaj Carlsson, missar alltid han på hasslöfestivalen jue..
Har ju lovat bilder från Stockholm med ju, men dom kommer så fort jag orkar lägga över dom från kameran.. ;)

Saknar dig

Massa tankar som flyger genom mitt huvud just nu, inget som jag är sugen att dela med mig av här dock..
Önskar bara att någon kunde ge mig ett enkelt svar..
 Varför ska allt vara så komplicerat, varför allt eller inget?

Om du ändå bara kunde låta bli att springa runt i mina tankar hela tiden ;)
*Kärlek*

Nähä dax för sängen snart kanske..

//Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0