Tisdag

Idag försov jag mig nästan, lustigt att det alltid händer när man börjar sent :O
Men jag var på jobbet i tid och behövde inte stressa allt för mycket..
Har varit en ganska lugn dag på jobbet idag, skönt..
Och imorgon börjar man tidigt igen, ska vara på jobbet vid 6.30 så blir väl att gå upp senast 5.30 imon *gäsp*
Men frukost med 2 barn, A och kaffe kan nog bli mys :D

Idag är det KLARAS FÖDELSEDAG så grattis gumman!
skulle sjunga för dig innan men så var du på jobbet, så ja får göra det en annan dag, på lördag kanske :)

Funderar starkt på om jag ska köpa min älskade lilla katt eller inte.. 
Kommer ju att bli jobbigt om jag är allergisk mot henne, men kanske blir jag immun om jag har henne från början ;)
Hon är ju vackrast i världen, min lilla Tequila.. 

 

Nähä..
nu blir det att dela en pizza med mamma :)

//Bella

*puss på dig finast*

Kommentarer
Postat av: Thessan

Åååh ja hon e så söt :)

Men förstår att d e ett jobbigt val =/

2008-07-01 @ 20:51:03
URL: http://tessibonkan.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0