tandläkare.. :/

Well trodde att det skulle bli lunch efter mitt tandläkar besök..
Men där trodde jag allt fel..
Min lunch dejt är upptagen på annat håll..
Blev väl en miss antar jag..
Så nu sitter jag här och är jätte hungrig. har inte ätit något ordentligt sedan lunchen igår :/
Får väl se till att sticka upp på stan och handla något..
Men men..
Tandläkaren/tandhygienisten gick väl bra, pustade o lite så där..
Ont som bara den i munnen nu :/

Ikväll är det som sagt party hemma hos F..
Ska bli riktigt nice, men blir nog hyfsat lugnt och hemgång någorlunda tidigt..
Är ju tyvärr himla trist att gå ut en fredag i karlskrona vintertid.. :(

Hoppas ni alla får en trevlig fredag!
'
//Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0