Julstress, paketinslagning o fest!!!

Ja idag var det tänkt att man skulle vakna upp pigg och utvilad för att springa på stan o stressa med det som man som vanligt skjuter upp till sista sekund...
Men, har sovit världssämst inatt, somnade vid halvfyra, blev väckt vid halvfyra och sen har jag legat o hostat resten av natten...
Var lagom pigg när klockan ringde kl 10 idag *NOT*
Men det var bara att snällt stiga upp för att göra sig iordning för en dag på stan...

Mötte upp Mr Ekersved, första stoppet blev apoteket o inhandling av diverse livsnödvändiga saker ;)
Sen bar det av för att hitta julklappar!
O jag lovar jag höll på att bli galen, inte nog med att man ska köpa saker till folk man knappt känner, man måste trängas på stan med en massa andra stressade människor oxå...

Men jag får väl säga att det gick över förväntan o snabbare än vad jag trodde!
Efter en timme hade jag bara en klapp kvar och då beslöt vi oss för att sätta oss och fika på 1344 istället, mycket bra idé!!!

Sen bar det av hem till Marina för att lämna julklapp, sååååå glad hon blev ♥ *mys*

 

Sen möta upp mamma för att handla den sista klappen o ja, det gick ju det med...

Så nu har jag suttit o slagit in julklappar i ungefär en och en halv timme, sjukt kul...

Men det blev en hel hög med en massa fina julklappar!

Så nu är allt klart, och jag längtar tills imon, det ska bli så himla mysigt att få träffa alla... ♥

 

By the way!

Fick en alldeles Lovely julklapp igår, blev alldeles tårögd...

Personligare än så blir det knappt!...

Vet att du läser, o du vet vem du är!

Tack för att du förgyllde min dag! ♥

 

Hade ju tänkt att jag skulle träna idag, men så blir det inte...

Ska börja göra mig iordning alldeles strax och sen blir det hem till Mr Ekersved för att dricka vin o förvandla Bella till Monster ;)

 

Önskar er alla en riktigt God Jul och det o detta!!!

Min jul kommer iaf att bli helt perfekt!! ♥

 

//Bella

 

*Happiness is a state of mind, and I enjoy every little second of it. You never know when the next downhill is coming, trust me it´s coming*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0