Måndag...

Fest ikväll.....?!
Hmm ja det verkar som det iaf :)

Dagen har varit alldeles toppen!
Började med lunch och kaffe på 1344 med Fredrik, mycket gott!!
Blev sedan en snabb runda på stan då jag som vanligt hittade något att handla.... :/
Blev en jätte fin top på Gina Tricot... :D
Sen blev det kaffe på Waynes med Fredrik och Lina, himla mysigt!
Blev sen en snabbis upp till PM, sen hem och sen till gymmet...
Himla skönt att träna idag också, och jag älskar att jag fortfarande känner att det är skönt!!
Hoppas att det håller i sig :)

Så ikväll ville tydligen Fredrik ut när han slutar jobba (ja Fredrik, jag skyller allt på dig). :P
Är Fridace på Statt och tydligen är det endel folk som ska ut, så det kan nog bli trevligt...

Nu ska jag allt se till att hoppa in i duschen o göra mig iordning :)

Ha en trevlig kväll!!!!

*Love is a strange thing*

//Bella

Kommentarer
Postat av: Thessan

Ahh därför du inte ville spinna med mig...lr hur?? ;)

2009-01-05 @ 20:18:15
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/
Postat av: Cina

Hello...



Vi känner inte varann men kommit in ett par ggr på din blogg när Richard länkar till dig i sin..

Du har fin blogg alla fall, o god fortsättning på 2009 ! =)

2009-01-05 @ 20:22:15
Postat av: eke

skylla på mig... jaja de kan du väl få göra;D synd att vi inte sågs på statt bara:P

2009-01-06 @ 02:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0