Det kommer att bli en briljant midsommar!!!

Yes!!!
Pepp som fan, längtar verkligen till kvällen!!
Midsommar kommer att firas med ALLA dom allra bästa!!
Lr ja.... jag kan ju komma på en viss person som tillhör en av dom bästa som inte ska me...
Men ska försöka överleva kvällen ändå ;)
Om några timmar blir det att åka hem till Lina i skooooogen!!
Lr ja, det är ju inte så mycket skog egentligen, men Vissefjärda låter som ett ställe med mycket skog... :P
Så ikväll blir det Bella(monstret), Richard, Eke, Klara, Lillys, Mille, Sara, Linda, Micke självklart Lina då då och hennes vän Tomi från Ronneby...
Sen var det väl även fler som skulle förbi och säga hej...
Kommer bli helt fantastiskt...
Har inhandlat mig lite mat...
Ikväll ska det köras för fullt på grillspett, nypotatis och marchmallows =)

Nu ska jag hem till mamma och äta lite lax o grejer *mmmmm*

Åhhhhh blir såååå trött på folk som måste stressa en massa!!!!!

Önskar er alla en fantastisk midsommar!!!!! 

O Daniel och Cina,  synd att vi missar er fest i Rödeby ikväll....!!!
Har hört att det kommer bli fullt ös... ;)  *hahahhaha*


//Bella

Kommentarer
Postat av: Sarah

haha en kurd i ögat , jag fattar inte men det skrattar ändå :P .. hihi =)



Härlig midsommar vännen!!

kramar!

2009-06-19 @ 14:54:50
URL: http://sarahsglitter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0