Äntligen helg igen...

.... är ju typ det man lever för...

Har haft en super lugn dag på jobbet med bara 5 barn, på det 3 personal och en praktikant..
haha..
Så dom bakade chokladbollar medans jag fixade med lite bilder o saker som skulle vara klara tills på måndag..
Efter det blev det fika med chokladbollarna och glass, är det fredag så är det ;)

Blev gymmet efter jobbet idag, som vanligt..
Försökte köra mest kondition, men tog även en runda styrketräning..
Efter det blev det hem till duschen och sen en runda på stan för att inhandla alkohol o d o detta.. :P

Så nu ringde precis Jenny..
Blev visst lite tidigare än väntat, så kanske dax att börja göra sig iordning..
Har ju ingen aning om vad jag ska ha på mig, så det lär ju ta ett tag innan jag är färdig...

Hoppas ni får en trevlig helg allihopa...

*And as always... Thinking of you...*

//Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0