Att våga....

Har haft en toppen helg måste jag säga...
Har tagit det väldigt lugnt och bara njutit av att vara ledig...
Blev en massa mys med film, godis och chips hos bejb igår...
Kollade på "the unborn" och "sex drive" ....
Helt okej filmer måste jag säga...
Fast "sex drive" var ganska sjuk, men kul var det...

O just nu känns allt så himla bra...
MEN en dag i taget....
Känner bara att för första gången på riktigt länge, så vågar jag ta chansen....
Utan att veta vad som kommer att hända, och det känns så himla bra...

Sååååå nu har precis min koffeinkick släppt och snart ska jag iväg o fika me Lovely Richard och Bjööööön =)
ännu mer koffein kan ja tänka mig :P

Bör väl kanske slänga i mig lite mat först...

Neee...
Blir nog mer uppdatering senare..

//Bella


Kommentarer
Postat av: Anonym

Glad för din skull :)

2009-03-22 @ 15:38:37
Postat av: Thessan

Glad för din skull :)

2009-03-22 @ 15:39:47
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/
Postat av: Richard Strauss

Man måste våga ta när man får chansen, våga ge efter och vackla i balansen.



Det kanske låter dumt och lite löjligt, ett första steg, vi är på väg!



Man måste våga, ingen kan förneka, tänds det en låga får man inte tveka för då kan det va försent!



Ett första steg och vi är på rätt väg =)

2009-03-22 @ 15:58:58
URL: http://straussi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0