det tar verkligen aldrig slut...

ja för detta är verkligen inte världens bästa tidpunkt för att all skit att komma samtidigt....
Men det är väl bara att bita ihop och le och vara glad...
Fick ett samtal idag som oroar mig en massa, och det finns verkligen inget som jag kan göra...
Hur gör man och vad säger man, när inget man själv kan göra, gör saker och ting bättre?
Behövde verkligen inte detta...

O så jobbet me....
Blir så trött på all ovisshet...
Men det märks ju att man inte har något att säga till om..
Men det är väl bara att tacka o ta emot...

O så blev d inget mys ikväll heller...
Hade verkligen behövt det....
Behövt dig....
Men jag antar att allt händer av en orsak, och vem har sagt att livet ska vara underbart egentligen...
*I need to learn how to ignore....*
Vill inte att du ska ha sån makt över mig...

Men för att inte bara verka bitter så får vi väl skriva om nåt kul oxå :P
Åker ju som sagt till min älskade Emma imon...
Jag vet att det kommer att bli en toppen helg..
Emma får mig alltid att må bra, jag behöver dig nu min vän...
more than ever....
Slipper tågresan ner oxå... *yaaaay*
Får skjuts av P&B som oxå ska ner =)
Skönt med lite sällskap o att slippa stressa med tåg och bussar...

Neeee....
Snart dax att sova, öppnar på jobbet imon....

*vet inte vad som är värst... Att du får mig att må bra, eller att du samtidigt oxå får mig att må dåligt..?! *

//Bella


Ett liv utan kärlek, är ett liv utan hopp..... *

Kommentarer
Postat av: Catrin

du vet att jag finns här för dej om det är nått!

2009-03-26 @ 23:22:42
URL: http://thildafisen.blogg.se/
Postat av: Richard Strauss

Älskar dig vännen och hoppas verkligen det blir en underbar helg, skönt komma ifrån allt om inte annat. Orolig för dig och tänker på dig, finns här när du orkar och vill.



kramar

2009-03-27 @ 01:25:00
URL: http://straussi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0