En känsla av lycka...

Hmm ja säga vad man vill om gårdagen...
Hade en himla trevlig kväll, bortsett från vissa saker kanske..
Men det är väl så det ska vara antar jag..

Fick iaf träffa dig, och mådde himla bra efter vårat prat..
Blev dock ingen utgång för min del, blev lite mat från Micheles  och sen hem för att sova...
Alltid lika mysigt att få somna i din famn, och att sedan få vakna upp brevid dig.. *sweeeeet*

Så idag har vi legat och kollat på tv halva dagen (eller inte riktigt kanske) och sen blev det PM för min del tillsammans mede Richard..
Blev lite mat, kaffe och en massa prat...

Nu kollar jag på hockey, Timrå-HV71...
Färjestad är ju redan klara för semifinal =)

Ska lägga mig och läsa en stund hade jag tänkt..
För min mamma är ju världens underbaraste och har köpt 3 böcker till mig... *kärlek*
Ända sedan jag såg Twilight så har jag tjatat om  att jag måste köpa böckerna, nu hade hon hittat dom på rean och köpt dom 3 första till mig...
Så nu ska jag läsa dom och sen är det bara den sista boken kvar... =)



*Jag förlåter dig för att du gör mig ledsen, men endast för att du faktiskt oxå får mig att må bra...*

//Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0