För mycket ursäkter...

JA!
Jag är bitter..
O nej jag mår inte bra..
Jag gräver ner mig alldeles för mycket i mina egna tankar och funderingar...
Men nej det är inte synd om mig...
Men jag tänker inte heller be om ursäkt för att jag känner som jag gör..

Vet att folk runt omkring mig påverkar mig alldeles för mycket..
Är det någon i min närhet som inte mår bra, så gör inte jag heller det..
Och nu är det verkligen alldeles för mycket runt omkring...
Och hur jag än vänder och vrider på saker och ting så verkar det inte finnas nån utväg någonstans..
Jag vet att det mesta är saker som förr eller senare kommer att gå över..
Men jag vill ha bort allt nu, allra helst för länge sen..

Och varför är det inte så att man bara kan blunda och låssas att man varken ser eller hör..
Varför kan man inte bara leva i sin egna lilla bubbla, där man kan få tro att allt är underbart..
För så fort man tror att allt är bra igen, så kommer det någon som är j*vligt snabb med att dra ner en till verkligheten igen..
Och jag är så trött på att må såhär, och jag är så trött på att tänka alla dessa deprimerande tankar..
Men vad ska jag göra?!
Jobbar så mycket jag kan, tränar 5 dagar i veckan för att slippa tänka på allt..
Men likt förbannat så finns det ändå där, hur mycket man än försöker att ignorera det..

Men så är det väl oxå det jag gör fel..
Att jag ignorerar det, istället för att ta tag i allt som trycker ner mig...
Men bara tanken av det skrämmer mig..

Men jag ska försöka så gott jag kan att ta mig ur detta, för jag vet att detta inte är jag..
Jag ska försöka tänka lyckliga tankar, verkligen försöka att må bra...

Pust...
Så skönt att få skriva av sig..
Och är det någon som stör sig på det så behöver ni inte läsa...

That´s all for me...

Ikväll blir det garanterat mer än en eller två cider...
Alkohol löser väl alla problem?!?!?
haha..

//Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0