Fuskat idag...

jeppp idag var man faktiskt iuppe hyfsat tidigt, med tanke på att jag egentligen hade kunnat ligga och sova hela dagen..
Men det blev en bra start på dagen iaf =)

Gick upp på stan för att handla hem lite mat, då träffade jag min gamla chef (den av dom 2 som jag faktiskt tycker om).
Han satt och lunchade med sin fru på 1344, och tvingade på mig en dagens oxå.. ;)
Blev lite trevligt prat med dom en stund, sen var dom tvugna att gå vidare till ett möte..
Så jag gick hem o la mig i sängen igen..

Sen blev man "upptvingad" på stan igen för att fika (himla behövligt måste jag säga).
Blev fika med Fredrik, Richard, Sanna & Hanna... *myyyyys*
Men ska ju som sagt tillbaks till jobbet imon så det kan ju inte vara så farligt att man rör sig lite på stan idag... :O

O nu har jag precis (tro det eller ej) lagat och ätit lite mat..
Blev räkor&kräftstjärtar, med purjolök och svamp i currysås tillsammans med lite pasta..
Blev himla gott måste jag säga, så man kanske skulle ta och laga mat lite oftare ;)

Resten av kvällen kommer att spenderas framför TVn....

*You´re such a sweetheart, when you put your mind to it...*

//
Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0