God Morgon...

Sitter och kollar på LA Ink...
Åh vad jag vill springa iväg och boka en tid till nästa tatuering nu....
Ska bara försöka övertala vissa männiksor som är väldigt negativa till idén om att jag ska skaffa fler tatueringar..
Men det funkade ju dom 3 första gångerna :P

Idag vet jag inte alls vad som händer..
Kanske fika på 3G?!
Annars blir det nog mest bara ligga hemma framför tvn..
Försöka få tag på <3 och kanske gå en promenad....
Om det inte börjar regna förståss...

Är så sugen på att komma härifrån...
Om ändå bara för ett litet tag..
Förhoppningsvis så blir det ju resa i november/december men det är ju såååå låååångt tills dess...
Kanske åka ner till Spanen en vecka till våren???
Behöver det....



Nä nu ska jag försöka klä på mig lite kläder, lr ja...
Antar att det blir mjukisbyxorna sålänge =)

Hörs senare...

//Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0