Helgen är över...

Gårdagen var alldeles underbar!!
Min prinsessa Emma kom med tåget 15.22..
Blev hem till mig för att installera oss lite, ta igen en massa som vi missat i varandras liv och allt det där...
Vid 18 stod det ett reserverat bord till oss på BistroJava...
Blev ryggbiff till varmrätt (underbar!!!) och så gratis efterätt som blev en choklad kaka...
Desserten orkade vi dock inte med, alldeles för mycket choklad, men gott var det iaf.. (Det lilla vi åt)...
Sen var det dax att gå hem igen för att göra sig iordning för festen...
Vi blev såååå snygga båda två :P

Kom hem till Fredrik vid halv nio kanske och festen började för vår del... :)
Blev en riktigt trevlig kväll!
Utgång till Nivå, där man stöter på fd chefen (läs idiot) och hans h**a....
Fick mig ännu en utskällning och jag stod bara o skrattade åt hur patetiska vissa människor kan vara...
Vi gick vidare till Statt för att dansa...
Blev lite dans och en massa mingel...
Träffade <3 utanför, men han försvann snabbt... :O
O inte är det lätt att få tag på han heller...

Blev hemgång redan vid 2 då både jag och Emma var helt färdiga...
Fick mig dock en förklaring på det imorse, är helt övertygad om att jag har fått halsfluss igen...
Var ju bara 2 veckor sen jag slutade med den förra penicilin kuren :(

Så det blir att ligga hemma imon och försöka få tag på en läkar tid...

Önskar så att jag kunde få veta vad du vill och hur du tänker...
Blir galen av att bli lämnad utanför..

Everything isn´t all or nothing babe...




//Bella

Kommentarer
Postat av: Richard Strauss

Nej men helvete att du skulle springa på honom just den kvällen oxå! Fy faen...



Aja... Bra du hade kul ändå!

2009-03-01 @ 23:57:41
URL: http://straussi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0