Hemma från skåne...

Vill verkligen tacka alla inblandade för en toppen helg!!!
Detta var precis vad jag behövde..

Fredagens resa började strax efter 15 då P,B&E hämtade upp mig..
Blev en himla mysig bilresa med en massa prat och återupplivning a gamla minnen..
Var framme hos min prinsessa vid halv sju/sju nånting..
Då blev det en massa mys med henne och barnen i väntan på att Markus skulle komma hemm från jobb och köpa med sig mat =)
Blev en hel del prat och ta igen tid med min prinsessa...

Lördagen spenderades en stund på stan då prinsessan var och klippte sig och jag var tvungen att hitta ett linne...
Sen blev det ut till prinsessans föräldrar för att förbereda inför söndagens dop...
Efter det så blev det ut till lokalen för att förbereda dukning och allt..

Efter allt detta så var vi vrååål hungriga så jag och Micke tog hans fiiiiina bil och åkte och beställde pizza och kebab till allihop...
Så kvällen spenderades med pizza, cider, lika par leka bäst och himla trevligt sällskap!!!!

Idag var det dax för dopet...
Både Kevin och Neo var så otroligt duktiga i kyrkan, trots att det är såååååå tråkigt...
Tur att jag hade sällskap av Micke.... =)

Sen blev det ut till festlokalen för en massa god mat, fika och paketöppning...
Sen var det dax att åka hem :(
Denna helgen har verkligen gått alldeles för snabbt....
Men jag är så tacksam för att jag kom iväg och nu ska vi minsann se till att träffas lite oftare!!!

Längtar redan tillbaks...
till allt.... och alla.....

Nu blir det bara tv tittande resten av kvällen....

*Förstår mig inte på dig.......*

//Bella

Kommentarer
Postat av: Thessan

Du får snart åka neråt igen :D

2009-03-29 @ 20:18:00
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/
Postat av: Catrin

låter som du haft en toppenhelg och det förtjänar du!

hör av dig om det är nått gumman, finns här!

2009-03-29 @ 20:58:32
URL: http://thildafisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0