Hockeykväll...

Jepp blev hockey på O´learys som sagt, men med Fredrik och Johan..
Himla trevligt, var tillochmed lite spänannde från och till..
Inte för att jag brydde mig särskilt mycket om just den matchen, men det var kul att se..

Så nu ligger man hemma i sängen, ska lägga mig och läsa lite hade jag tänkt innan jag ska sova..

Imon jobber jag 8-16 sen MÅSTE jag till gymet..
Blir nog att köra mest kondition, behöver d..
O så kanske man skulle sluta röka me :P

Sen får ja se om ja hinner me en snabb fika med Lovely Richard och Bjööön me..
Bjöööön ska ju ta me Twilight filmen till mig (som jag har längtat)...

Nähä...
Dags för sängen tillsammans med boken.. =)

Sov så gott...

*You make me feel so good.....*

//Bella

Kommentarer
Postat av: eke

ja kommer nog å fikar me :)

2009-03-16 @ 23:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0