Ja men eller hur...

Har bestämt mig nu för att jag verkligen ska försöka skaka av mig allt som sägs istället för att bry mig så mycket..
För snackas kommer det ju alltid att göra..
Och jag har faktiskt bestämt mig för vart jag står och vad jag känner..
Just nu känns det som att det inte finns något som skulle kunna få mig att ändra på d..

O så är det så skönt att det finns vissa människor som vet precis vad dom ska säga, som kan få en att tänka efter och må bra, trots att dom inte alls är särskilt insatta i vad som händer..
O igen...
Du vet vem du är...
Och det känns så bra att få ventilera lite åsikter med dig, för du är himla klok och vettig du :P

Nu till nåt helt annat..
Skulle ju läsa lite innan sa jag...
Haha hann med 3 sidor innan jag somnade..
Så tänkte att jag skulle ge det ett nytt försök nu...
"Om jag kunde drömma" för varför inte drömma sig bort till en vacker kärlekshistoria...


Sov så gott allihopa...

//Bella

Kommentarer
Postat av: Linda

Hihi :) Jasså ska hon :) ja han sa att det va ngn Linn ... men han visste inte att det va din syster :) helsyster? Va gullig du är din gobit :) Kramar

2009-03-14 @ 23:39:40
URL: http://lindasjostrom.blogspot.com
Postat av: Linda

Aha då är jag med på noterna :) Ja men absolut det måste vi helt klart göra :) Promenera gillar jag :) Kram

2009-03-14 @ 23:58:50
URL: http://lindasjostrom.blogspot.com
Postat av: Linda

yeeeey :) promenix is good :)kram

2009-03-15 @ 00:19:26
URL: http://lindasjostrom.blogspot.com
Postat av: Anonym

Vilken tur jag inte messade då, var rädd jag skulle väcka dig vilket jag nu inser vore ganska troligt ;) hehe



Men jo vacker bild ja =P Jag fick ligga ner på marken för att få en bra bild av Vickan och byggnaden i bakgrunden haha... En himla idé må jag säga men bilden blev bra =D

2009-03-15 @ 01:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0