Mår ju inge bra idag heller...

Vaknade upp imorse o trodde att jag skulle må lite bättre...
Men inte d nej....
Har fortfarande jätte ont i magen och mår illa från och till hela tiden...
Hjälper inte med den lilla maten jag lyckas få i mig heller...
Fattar inte vad det är för fel?!?!?!?!
Hoppas att det går över snart....
Vill ju inte gå till gymmet när jag inte mår riktigt bra heller, så det är väl lika bra att vänta med det...

Hur som hellst så var j< iaf på nya jobbet idag och det blev en lugn och skön första dag med få barn...
Blev väl emottagen så det kan nog bli bra dethär..
Fick gå hem bra mycket tidigare då det var så lungt idag...
Så det blev att hoppa på bussen för att möta upp Lovely Richard för en fika på 3G...
Dit kom även Björn, Fredrik och Bowin...
Himla mysig fika faktiskt...

Neeee nu ska ja krypa ner under täcket med min B&J och kolla på vänner...

*I don´t belive anymore....*

//Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0