Massa mys...

Dagen började med att jag försov mig... (ovanligt eller hur).
Skulle upp 5.30 men vaknade 6.21 :O
Fick ju inte så mycket sömn inatt pga att någon ringde och väckte mig 2ggr o frågade vad jag gjorde..
O sen kom hit och gjorde mig sällskap, blev ju inte mycket sova för min del...
Men det blev en himla massa prat och det var så himla mysigt..
Så att jag missade lite sömn gör mig absolut ingenting... :-*
Tack...

Well blev kort dag på jobbet då jag slutade redan 12.15, då blev det hemmåt igen för att mysa lite me dig som fortfarande låg och sov :P 
Blev återigen en massa härligt prat och sen kollade vi på Twilight *me love* 

När jag sedan blev alldeles ensam igen så gick jag upp på stan...
Blev en runda på Kicks för att inhandla min puderfoundation från Nouba...
Svin dyr... Men det får det väl vara värt....
Sen blev det PM, mat tillsammans med Lovely Richard och sen kom även Micke, Klara och Catrin..
Så vi kollade lite på hockeyn o pratade en massa...
I sällskap av Fredrik oxå måste jag ju säga, men han jobbade ju :O

Nu ligger jag återigen hemma i sängen med datorn i knät..
Ska hoppa in i duschen snart och sen lägga mig o läsa..

Jobbar 9.30-17.15 imon....

*I don´t understand what you do to me, but I like it...*

//Bella

Kommentarer
Postat av: Thessan

Ja precis sommaren e så skön för man slipper lägga på massa sånt skit då :P MÅste vara skönt för huden ;)

Jo då jag klarar mig....Men skönare när allt är avklarat om ca en vecka! Själv då?

2009-03-19 @ 22:04:53
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/
Postat av: Thessan

Mmm så mysigt :)

2009-03-20 @ 06:49:21
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/
Postat av: Catrin

supersöta Beeeeeeeeeeeeella!!:D

2009-03-20 @ 19:42:09
URL: http://thildafisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0