Minnen...

Angående det förra inlägget...
Vad det hela handlar om kan jag inte berätta, eller jag kan men jag vill inte..
Hamnade i en djup diskussion på jobbet idag och det rev upp en heldel jobbiga gamla minnen..
Saker som jag trodde jag hade kommit över...
Men så var inte fallet..
O nu ska jag bara fundera ut vad jag ska göra åt saken, för uppenbarligen så har detta satt djupare spår än vad jag hade trott..

Ingenting har med mig och mitt liv nu att göra..
Saker och ting som hänt för länge sedan men som fortfarande gör lika ont..
Och jag som trodde att allt började bli bra nu..

Men denna gången har jag bara mig själv att skylla..
Detta är saker som jag borde ha tagit tag i för länge sedan...
 

Men ett steg i taget...

//Bella


Kommentarer
Postat av: eke

de vi pratade om förut med en opartisk människa och allt är ingen dum idé. för allt de andra finns jag här!

2009-03-24 @ 00:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0